vineri, 27 mai 2011

Ganduri...

Am crezut ca tu esti drogul meu. Am tinut la tine mult timp...Pur si simplu eram oarba. Unde erai tu, trebuia sa fiu si eu. Pur si simplu TE IUBEAM!.Pentru mine numai exista nimeni ca tine. Totul se invartea in jurul tau.Tu, tu si iar tu!. Vorbeam despre tine non-stop! Pur si simplu, nu ma puteam opri.! Te visam!. Traiam intre vis si realitate, fara sa le deosebesc. Nu imi dadeam seama ca doar picam de fraiera. Pur si simplu nu intelegeam ca nu se va intampla niciodata..Tot speram ca odata si odata tot o sa se intample. As fii fost in stare sa ma sinucid..Si totul, ca sa iti fie tie bine!. Nu stiam ce sa fac ca sa iti dovedesc cat de mult tin la tine..Taieturi. plansete. gelozie...Si totul, degeaba. Degeaba!. Totul a fost in zadar.! Nici nu mai conteaza!. Am zis de multe ori ca nu-mi mai pasa!. Dar acum, am de gand sa ma tin de promisiune si sa imi vad de-ale mele si gata!. STOP!!. A fost prea mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu