joi, 3 februarie 2011

Friends...:|

Good friends are like stars...you don't always see them but you know they're always there...:)

Mda...asa credeam si eu pana azi...

Vi s-a intamplat vreodata sa faci sacrificii pt. o persoana si acea persoana sa lase balta?!Ei bine mie mi s-a intamplat...Voi cum v-ati simti??Eu  m-am simtit

DEZAMAGITA
SPULBEARATA
O FRAIERA (ca am crezut in ea...)

VIATA va aduce si RELE si BUNE....Odata cu lucrurile bune,vin si lucrurile rele...

Mi-ar placea  sa am prieteni cu care sa impartasesc asta...sa ma consoleze si sa-mi fie aproape...
                           ~*~Si am~*~
Dar chestia e ca  dintre toti cei 100 de prieteni pe care ii  am...as vrea sa am macar 1 special...sa dam cele doua zerouri laoparte... 
 Azi:

-Damy
-Deyx
-Lory
-Ioana
-Andush

Mi-au dovedit ca imi sunt cu adevarat PRIETENI!!!


Prietenii buni sunt ca stelele...nu  ii vezi mereu...dar intotdeauna stii ca ei sunt aici...:) 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu