luni, 14 februarie 2011

Fuck it! I don't want you back...:]

"Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you"

Asta simteam ieri pentru tine...adica ce vreau sa spun...E Ca Te-As Fi Asteptat...

Acum...tot ce simt...

You see I dont Know why
I like you so much
I gave you all of my trust
I told you I loved you
Now thats all down the drain
You put me through pain
I wanna let you know
Just (how) I feel


...Pot spune doar versurile :]

Nici nu stiu pe cine am iubit :-??

Si de ce?!

Pe tine..ca sa sufar...:-<

Cateodata cea mai buna solutie e sa respiri aer adanc in piept si sa iti spui: ASTA E VIATSA!!

Dar nu are nimic :] 

Eu iti multumesc ca m-ai invatat sa invat din greseli :]

E mai bine sa inveti din greselile tale decat din greselile altora..

Si sentimentele mele pentru tine...au fost o greseala!



Dar nu te urasc :] si nici nu te mai iubesc :]

Sunt fericita ca te'am intalnit..si poate ca acea flacara care a ars pentru tine...inca nu s-a stins de tot :]
Dar o mare parte da...:]


Acum....vreau sa stii ca am simtit ceva pt tine....:">


Ceva frumos..si puternic....:">

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu