miercuri, 2 februarie 2011

In love again...

Love is in the air...everywhere you look around \:d/


Mda, cam asa ceva ^^"...am o amica care se intampla sa fie prinsa intre ciocan si nicovala...

Vi s-a intamplat vreodata sa fiti "in love" de 2 persoane??

Ei bine, ea da! Si ce sa faci cand "you look around" si intr'o parte il vezi pe "ciocan" si in cealalta parte pe "nicovala"??

Trebuie sa raspunzi cu "NU" ca sa eviti certurile si totodata supararile...


[ Si aici incepe " Love Story"...]

Buna mea prietena, stia ca nu este bine sa spui "Da" la oricine, la orice...asa ca...

Intr-una din zile, pe Yahoo Messenger [ ca acum tot tineretul alre... ] "nicovala" a intrebat-o daca vrea sa "stea cu el"...

Prietena mea, intimidata, a raspuns "Da" ,deoarece, stim toti ca il simpatiza.

[ Si de aici...DEZAMAGIREA ]

Amica mea Eu si amica mea ne intelegem foarte bine, de aceea am fost printe primele prietene ale ei care au aflat "vestea cea mare"..

Asa ca eu, pentru ca asa "e traditia" l-am felicitat, spunandu-i ca este o fata extraordinara si formeaza..."un cuplu" frumos :)
Dar el, cu "nerusinare" sau poate doar vroia sa ascunda in momentul respectiv "relatia" cu amica mea, a spus ca nu este adevarat si ca toate sunt minciuni. "-Nu este nimic intre noi...de ce spui asta?!"--> a spus ceva in gen :|

Nu puteam sta cu mainile in san, doar era prietena mea, nu?! asa ca i-am trimis conversatia de pe Y.M. si atunci...cum am spus mai sus...a fost foarte DEZAMAGITA...:|

Din momentul respectiv, au inceput sa se certe si, bineinteles ca s-au despartit..:|

Si care credeti ca a fost raspunsul?!

"-Am zis ca sa "stam" mai tarziu!!"

Foarte fumos, nu-i asa?? Mda, exact asa ma gandeam si eu....

Deci, aceasta a fost una dintre "Povestile de Dragoste" ale prietenei mele.....Deci, cum spun si in celelalte pagini postate pe blog...Bye allz si o sa mai scriu maine ;) :*!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu